javaherkhas

javaherkhas

javaherkhas

javaherkhas


javaherkhas

  • ۰
  • ۰

تاریخچه انگشتر های فیروزه

مدیر ۰ نظر ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ ۱۳:۳۲:۴۹

انگشتر ها در طول تاریخ و بسیاری از فرهنگ های مختلف معنایی عرفانی و نمادین مختلفی داشته اند. شکل دایره ای آن ها نشان از چرخه حیات و عشق ابدی انسان ها است. آداب دادن انگشتر به یکدیگر به بیش از 6،000 سال پیش بر می گردد.

 تصور می شود که هدیه دادن انگشتر فیروزه ای ثروت و رفاه زیادی را برای شخص گیرنده به ارمغان می آورد. انگشتر مدت طولانی است که به عنوان یکی از جواهرات محبوب و گرانبها برای پوشیدن در میان بومیان آمریکایی شناخته شده اند، زیرا آنها انگشتر فیروزه  بسیاری را بر روی هر کدام از انگشتان خود قرار می دهند. انگشتر های اولیه بومیان از مواد طبیعی مانند چوب، صدف، سنگ و استخوان ساخته شده بود و سبک طراحی آنها بسیار ساده متشکل از یک بدنه نواری ساده بود. با معرفی فلزات توسط اروپایی ها، اولین انگشتر های فلزی از برنج، مس، آهن و نقره ساخته شد. این انگشتر های فلزی دارای طراحی ساده بودند و با استفاده از حک کردن برجستگی ها و فرورفته گی هایی تزئین می شدند. با شروع سال 1890، مهارت های کار با فلزات افزایش یافت و برای زیبا سازی بیشتر انگشتر ها بر روی آنها عناصری را به صورت تکه ای اضافه کردند و یا بر روی آنها دسته ای از سنگ ها و جواهرات را قرار دادند و تنظیمات قاب برای قرار دادن سنگ بر روی انگشتر ها افزایش یافت. تنظیم نگینی دانی از سنگ بر روی انگشتر ها بعد از مدتی تبدیل به مشخصه اصلی انگشتر های مورد استفاده در جنوب غربی هند شد.


انگشتر های ساخته شده بومی هند برای گردشگران، دیگر قبیله های هند و مجموعه داران بسیار محبوب بودند. این انگشترها ارزان بود و از تنوع سبک بسیاری در بین هنرمندان برخوردار بود، و البته، بیشتر مردم همیشه بیش از یک انگشتر را به همراه داشتند.

از دهه 1970 تقاضا برای انگشتر های با کیفیت ساخته شده در هند به طور پیوسته ای افزایش یافت. نقره ساز های بومی در ناواجو هند نه تنها از نقره برای ساخت انگشتر استفاده می کردند بلکه طلا نیز موارد استفاده بسیاری برای آنها داشت. برخی از نقره سازهای هند نیز در انگشتر های خود از سنگ های جواهری عجیب و غریب و غیر معمول استفاده می کردند که باعث می شد انگشتر های تولید شده بسیار زیبا و سبکی هنری داشته باشند.

نقره سازان ناواجو معمولا انگشتر فیروزه ای و انگشتر های تزئینی را به صورت مدرن تر به همراه خاتم کاری تولید می کنند. انگشتر های دارای نگین دان می تواند بسیار طراحی ساده ای داشته باشند و یا به صورت دستی بر روی آن نقاشی و یا بر روی آن طرح هایی را حکاکی نماییم. برخی از موارد مورد علاقه ما، انگشتر ها دارای خاتم کاری فیروزه ای بر روی بدنه انگشتر است. گروه تولیدی ما مفتخر است که توانسته حلقه های بسیار زیبایی از فیروزه را به عنوان حلقه های ازدواج را آماده نماید. از انگشتر های موجود د رسایت بازدید نمایید.

سرخپوستان Zuni هند به خوبی برای کارهای سنگین و سنگ شکنی شناخته شده اند. آنها به طور سنتی با فیروزه ای، مرجان، سنگ سیاه کهربایی و مادر مروارید کار می کنند. نقره سازان Zuni برای ریزه کاری بسیار در ساخت انگشتر، طرح های سوزنی و مینا کاری انگشتر های فیروزه ای شناخته شده اند.

بسیاری از انگشتر های نقره و انگشتر فیروزه مخصوصا انگشتر فیروزه مردانه ما دارای یک مشخصه می باشند. هنرمندان سازنده جواهرات ما میتواند از قلاب یا تمبری برای ثبت جواهرات ساخت خود استفاده کند. مشخصه هنرمندان می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. هنگامی که سنگ بر روی انگشتر تنظیم می شود، هنرمند نمی تواند به عقب برگردد و علامت مشخص خود را در انگشتر فیروزه ای ثبت کند، مگر اینکه سنگ شکسته شود و یا سنگ را از روی انگشتر برداشته شود.

 

ما به شما توصیه می کنیم برای محافظت از انگشتر های فیروزه ای خود آنها را در معرض صابون ها، لوسیون ها یا مواد شوینده خانگی قرار ندهید تا رنگ وو زیبایی آنها از بین نرود. هنگامی که شما در حال انجام کار در آزمایشگاه هستید و یا کار را انجام می دهید که در آن سنگ ممکن است ضربه خورده و یا خراشیده شود، نباید از فیروزه و انگشتر های نقره ای خود استفاده کنید. هر چند اگر اتفاقی برای انگشتر شما رخ دهد می توانید آن را برای تعمییر به دست ما بسپارید. هنگام انتخاب یک انگشتر فیروزه ای دست ساز برای خودتان و یا برای کسی به عنوان یک هدیه ما می توانیم به شما راهنمایی بدهیم با ما در ارتباط باشید.

 

انگشتر های ما برای راحتی در انتخاب، برای شما دسته بندی شده اند. به سایت ما مراجعه کرده و محصول مورد علاقه خود مانند انگشتر فیروزه مردانه و انگشتر عقیق مردانه را انتخاب نمایید.

  • ۹۷/۰۵/۱۶
  • javaherkhas javaherkhas

نظرات (۱)

  • حسین علیزاده
  • دنبال شدید دنبال کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی