javaherkhas

javaherkhas

javaherkhas

javaherkhas


javaherkhas

  • ۰
  • ۰

۱۰ دلیل برای رفتن به مونترال به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا

مهاجرت به کانادا و ۱۰ دلیل برای رفتن به مونترال به عنوان یک دانشجوی بین المللی آینده در کانادا Deborah Coutinho 10 اکتبر ۲۰۱۷ Visa Student Visa 1 Comment

دانشجوی بین المللی در کانادا

۱۰ دلیل برای رفتن به مونترال به عنوان دانشجوی بین المللی در کانادا
ما قبلا می دانیم که دوست دارید تجربه تحصیلی بین المللی خود را در کانادا داشته باشید. علاوه بر مجموعه گسترده ای از فرصت های آموزشی، ما به شما ۱۰ دلیل خوب برای اینکه شما در مونترال، در استان کبک، تحصیل کنید را به شما معرفی می کنیم.

10 دلیل برای رفتن به مونترال به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا
10 دلیل برای رفتن به مونترال به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا

۱- BEST CITY FOR STUDENTS IN 2017

شما ممکن است بدانید که کالج های کانادا در حال حاضر جدید در شمال امریکا ارجحیت دارد. اما شما احتمالا نمی دانستید که مونترال در سال جاری مکان های قابل توجهی مانند پاریس و لندن را از بین برد. مونترال در رتبه اول بهترین شهر جهان برای دانشجویان، در بهترین شهرهای دانشجویان QS 2017 رتبه بندی شده است. رتبه بندی معیارهایی مانند مقرون به صرفه بودن، مطلوبیت و فعالیت کارفرمایان را در نظر می گیرد. علاوه بر این، مونترال در حال حاضر بیش از ۱۷،۰۰۰ دانشجوی بین المللی دارد. آیا باید بیشتر بگویم؟

۲- همه چیز درباره هنر

مونترال از نظر بین المللی برای ورن هنری شناخته شده است. صحنه هنری محلی از شهر برای بازدیدکنندگان و ساکنان آن، جشنواره ها و رویدادهای فراوان را فراهم می کند. نمایشگاه ها در همه جا خواهید دید، هنرمندان عالی در ایستگاه های مترو و هنرهای خیابانی، مانند دیوارهای گرافیتی چشمگیر. فراتر از آن، شما می توانید صدها موزه، گالری های هنری، سازه های معماری زیبا و سایت های تاریخی پیدا کنید.

دانشجوی بین المللی در کانادا

۳- احساس خوشحالی

دانشجویان بین المللی بیشتر در دانشگاه های کانادا ثبت نام می کنند. همچنین مونترال برای جایی که مهاجران احساس خوشحالی می کنند شناخته شده است. فضای بین المللی آن به طور کامل جنبه های چند فرهنگی مونترال را نشان می دهد، جایی که شما به سختی احساس غریبه می کنید. بخش بزرگی از جامعه دانشجویان از یک کشور دیگر می آید. تقریبا یکی از چهار دانش آموز، متولد کانادا نیست، در سه دانشگاه بزرگ این شهر. بنابراین، مطمئنا، به عنوان یک دانش آموز، شما یک محیط بسیار دوستانه و استقبال را تجربه خواهید کرد. شما به راحتی می توانید خود را در هماهنگی با فرهنگ های مختلف زندگی کنید و در هنگام بیان دیدگاه خود احترام بگذارید.

دانشجوی بین المللی در کانادا

10 دلیل برای رفتن به مونترال به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا
10 دلیل برای رفتن به مونترال به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا

۴- غذای شگفت انگیز

همچنین غذا مونترال قطعا شما را تسخیر خواهد کرد! پرنده، گوشت دودی و دلایل دیگر باعث می شود شما بزرگترین شهر استان کبک را دوست داشته باشید. و فقط برای رکورد، پس از نیویورک، مونترال دارای رتبه دوم رستوران ها در سرتاسر شمال امریکا است.

۵- PARLES-VOUS FRANÇAIS؟

اگر شما بخواهید فرانسوی را تمرین کنید، مونترال نیز برای شما مناسب است. مونترال دومین شهر بزرگ فرانسوی در جهان است. اما اگر شما یک سخنران فرانسوی نیستید و هنوز میخواهید به اینجا بروید، نگران نباشید. بسیاری از برنامه ها و دوره ها به زبان انگلیسی نیز وجود دارد و شما حتی می توانید بسیاری از برنامه های مطالعه دو زبانه را پیدا کنید. همچنین نگران نباشید با مردم در خیابان ها فقط در فرانسه صحبت کنید، تقریبا همه در این شهر دو زبانه هستند.

 شهر دانشجویان مونترال

۶- VIBRANT NIGHTLIFE

مهم نیست که آیا آن را در منطقه جدیدترین فناوری و یا قدیمی ترین بخش تاریخی شهر داشته باشید، همیشه در مونترال چیزهای سرگرم کننده ای پیدا خواهید کرد. با جوانان (اغلب دانش آموزان) در همه جا، هیچ راهی برای از دست دادن زندگی شب زنده داری مونترال وجود ندارد.

مطالعه در مونترال

۷- آسانی آمدن و رفتن

به عنوان دومین شهر بزرگ در کشور و نسبتا نزدیک به شهرها مانند اتاوا و شهر کبک، شما واقعا می توانید در فرهنگ کانادا در حالی که زندگی در مونترال شیرجه رفتن. و بر خلاف کلان شهر های بزرگ مانند تورنتو و نیویورک، مونترال در ابعاد جغرافیایی بسیار بزرگ نیست و بسیار راحت است. علاوه بر این، به عنوان یک دانش آموز، می توانید تخفیف های بزرگی را در یک گذر ماهانه دریافت کنید و دسترسی نامحدود به حمل و نقل عمومی، مانند اتوبوس و مترو داشته باشید. این مطمئنا راه آسان و ارزان برای رفتن در سراسر شهر خواهد بود.

شهر دانشجویان مونترال

۸ – هوا و ورزش

اگر شما عاشق ورزش هستید، مونترال برای شما شهر است! این تیم از هر کدام از ورزش های مهم در کانادا، از جمله هاکی روی یخ، فوتبال کانادا و فوتبال استفاده می کند. علاوه بر تشویق برای تیم های خانگی، شما همچنین می توانید این و دیگر ورزش ها را در مکان های عمومی بازی کنید. از آنجا که مونترال دارای آب و هوای متنوع است، بسته به فصل، می توانید به راحتی مکان هایی برای بازی های ورزشی تابستانی یا زمستانی پیدا کنید. با تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد و برفی، درجه حرارت در ماه ژوئیه (گرم ترین ماه) تا -۹ درجه سانتیگراد (۷۹ درجه فارنهایت) در ماه ژانویه (سردترین ماه) در مونترال به طور متوسط ​​۲۶ درجه سانتیگراد (۷۹ درجه فارنهایت) متغیر است .

۹ – OH YEAH … شما برای مطالعه به دنبال!

ما نمی توانیم بزرگترین هدف شما را به اینجا بیاندازیم: تجربه تحصیلی بین المللی. علاوه بر تمام چیزهای دوست داشتنی مونترال، باید چندین موسسه آموزشی خوب داشته باشد. این نوع از پیش دانشگاهی، لیسانس و دوره های کارشناسی و فارغ التحصیل را دارد. همچنین، کارشناسی ارشد و دکتری (PhDs) در دسترس هستند و بسیار توصیه می شود در شهر، و همچنین گواهی حرفه ای، دوره های غیر اعتباری و آنلاین، مطالعات تابستان و خیلی بیشتر. دانش آموزان می توانند در برخی از بهترین برنامه های بین المللی MBA در مونترال شرکت کنند.

همچنین، همانطور که قبلا توضیح داده شد، بسته به موسسه ای که انتخاب می کنید، دوره ها به زبان انگلیسی یا فرانسوی در مونترال آموزش داده می شود. حتی بسیاری از گزینه های مطالعه دو زبانه در شهر وجود دارد. همچنین، تحقیقات پیشرفته در بسیاری از مناطق در موسسات آموزش عالی در مونترال در دسترس است.

شهر دانشجویان مونترال

۱۰ – کارگاه موفقیت آمیز

تحصیل در موسسه تحصیلی سطح بالا، همانطور که در مونترال پیدا می کنید، به طور طبیعی راه سریع و جامع برای موفقیت حرفه ای خود را پس از فارغ التحصیلی ایجاد می کند. و مونترال به عنوان یکی از بزرگترین مرکز تجارت، گردشگری و سایر بخش های اقتصادی در کانادا، از نیروی کار ماهرانه برخوردار است. از این رو، این شهر دارای برخی از صنایع تاثیرگذار مانند هوافضا، الکترونیک، مهندسی نرم افزار، داروسازی، طراحی، مخابرات، پارچه و حمل و نقل است. و قبل از فارغ التحصیلی، دانشجویان مونترال به راحتی می توانند مشاغل نیمه وقت را برای دریافت پول اضافی و فرصت های کارآموزی پیدا کنند.

مطالعه در مونترال

پاداش: بودجه شهرستان شهری MONTREAL

به ویژه برای دانش آموزان بین المللی، بسیار مهم است که ایده ای از بودجه لازم برای صرف هزینه های زندگی و هزینه های تحصیل داشته باشید. در مورد هزینه های زندگی، مونترال یک شهر نسبتا مقرون به صرفه برای دانش آموزان است. شما می توانید اقامت، غذا و فعالیت های اوقات فراغت متوسط ​​را با حداقل بودجه ماهیانه ۱۰۰۰ CAD تضمین کنید. مواد غذایی برای یک ماه شما حدود ۳۵۰ CAD در مونترال هزینه می کنید و یک وعده ارزان قیمت در یک رستوران به طور متوسط ​​هزینه ۱۲ دلار است.

در مورد مسکن، به طور معمول، دانش آموزان به دنبال خانه های تحصیلی در محوطه دانشگاه هستند، اما به هر حال، این امر همیشه آسان نیست و می تواند کمی به صرفه باشد. اقامت خارج از محوطه دانشگاه، به نوبه خود، بین ۳۵۰-۷۰۰ CAD / ماه با توجه به محل و نوع محل اقامت متفاوت است. در حالی که مسکن خصوصی با یک اتاق خواب مشترک اغلب گزینه ارزان تر است، هزینه حدود ۴۰۰ CAD / ماه و شامل آب و برق.

امکان دیگر این است که برای اقامت دانشجویی در خارج از محوطه دانشگاه بروید. یکی از معروف ترین گزینه های مونترال در این رده، evo است. در آنجا، دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند اقامت های همه جانبه را پیدا کنند و استخر سرپوشیده، اتاق بازی، سالن باز ۲۴ ساعته، استادیوم تناسب اندام و یوگا را تجربه کنند. دانشجویان همچنین می توانند در کتابخانه و مرکز کسب و کار، سالن ها، آشپزخانه ها، اتاق تئاتر، امکانات شستشو و رستوران ها در محل اقامت اویو حساب کنند.

چرا مطالعه در Monreal؟

استانداردهای آکادمیک کانادا و کنترل کیفیت دقیق، آموزش عالی با کیفیت را تضمین می کنند. و مطمئنا شما می توانید فرصت های تحصیلی عالی در مونترال پیدا کنید که درب ها را برای حرفه های آینده باز می کند و برنامه های درسی شما معتبر است. فراتر از آن، دانشجویان بین المللی در کانادا مجاز به کار در هنگام تحصیل در داخل و خارج از دانشگاه هستند. به طور معمول، آنها مشغول به کار در نیمه وقت هستند تا پول اضافی دریافت کنند و هزینه های زندگی را پرداخت کنند. و بعد از فارغ التحصیلی، تعداد زیادی از آنها در کانادا کار می کنند. این یکی از دلایلی است که چرا مردم برای تحصیل در خارج از کشور کانادا را انتخاب می کنند. یک سیاست دولتی در آتلانتیک کانادا وجود دارد که میزان پیشرفت دانش آموزان بین المللی را بهبود می بخشد. شما همچنین می توانید برنامه های ویژه ای برای کبک، مانند برنامه کارگر ماهر کبک و برنامه خود کارانه کبک، پیدا کنید.

دانشجوی بین المللی در کانادا

آیا علاقه مند به تحصیل در مونترال یا هر شهر دیگر در کانادا هستید؟ شروع به برنامه ریزی تجربه تحصیلی خود کنید و اجازه دهید Mercan Group به شما کمک کند. Mercan دارای تجربه و تخصص است تا شما را از طریق پرونده درخواست اجازه تحصیل راهنمایی کند. و اگر شما قبلا یک دانش آموز در کانادا هستید و می خواهید برای اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی درخواست کنید یا بعد از فارغ التحصیلی به عنوان یک داوطلب اقامت کنید،با ما تماس بگیرید.

  • ۹۷/۱۰/۰۸
  • javaherkhas javaherkhas

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی