javaherkhas

javaherkhas

javaherkhas

javaherkhas


javaherkhas

  • ۰
  • ۰

انگشتر عقیق مردانه


قیمت یاقوت به عوامل مختلفی نظیر رنگ، اندازه روشنی، وزن و جور برش آن بستگی دارد . دارای اهمیت ترین ادغام شیمیایی یاقوت، اکسید آلمینیوم (AL2O3) خالص میباشد ، که اما گهگاه با مقادیر مقداری از موادسازنده واسطه از پاراگراف کروم و آهن مخلوط می شود که منجر ایجاد رنگ‌های متنوع آن می گردد .در این مقاله همت داریم شما را با انگشتر یاقوت زنانه آشنا کنیم . 

یاقوت در چهار رنگ حیاتی قرمز، زرد، کبود و سفید یافت می‌شود که اما یاقوت سرخ در میان سنگ‌ها بیشترین خواستار را دارد . همچنین حتمی به ذکر هست جور واضح یاقوت سرخ را اصطلاحا، یاقوت خونی می‌نامند . 


انگشتر 

یاقوت زنانه 



یاقوت کبود یا “سفیر” از یاقوت سرخ اکثر یافت می شود . نوعی از یاقوت کبود وجود دارااست که به علت پدیده آستریزم درآن، یاقوت کبود ستاره ای یا این که “یاقوت استار” نامیده می شوند . 


انگشتر 

یاقوت زنانه 

یاقوت پس از الماس و زمرد سو‌مین سنگ قیمتی در دنیا میباشد . معدن این سنگ قیمتی در منطقه جگدلک واقع ۱۰۰ کیلومتری سرک (سرک واژه‌ای پشتو به مضمون‌ جاده) در میان کابل و جلال‌آباد قرار دارااست . 


گونه های 

انگشتر یاقوت زنانه انگشتر 

یاقوت کبود 

انگشتر 

یاقوت سرخ 

انگشتر 

یاقوت زرد 

انگشتر 

یاقوت زنانه 

انگشتر 

یاقوت گارنت 


انگشتر یاقوت زنانه شایسته ترین هدیه برای جذب عشق و محبت یاقوت قضیه دقت یگانه خویشاوندان سلطنتی اروپایی بوده شاهزادگان کشورهای اروپایی متعدد برای ابراز علاقه و محبت نسبت به همسر خود ، از یاقوت برای تزیین حلقه‌های نامزدی خود به کار گیری می‌کردند . در یک تمدن و باور قدیمی اروپایی ، یاقوت رو به تیتر سنگی از عرش می‌شناختند و شاهزادگان و پادشاهان اروپایی آن را بر روی حلقه‌های نامزدی سلطنتی قرار می‌دادند . 


منبع 

بهترین انگشتر یاقوت زنانه مرز و بوم برمه یا میانمار منشاء شایسته ترین یاقوت‌‌های سرخ‌ دنیا است . 


خاصیت 

درمانی یاقوت 1- ضد استرس و اضطراب و شوک های روحی می باشد . 


2- برای تقویت دستگاه گوارش به خصوص روده ها مناسب هست . 


3- سموم تن را منزه می کند و برای حزن های کبد و کیسه صفرا پیشنهاد می شود . 


4- برای اشخاص دیابتی این سنگ توصیه می شود . 


خواص 

محرمانه یاقوت 1- علامت خوش شانسی و شانس عالی می باشد . 


2- منجر تولید محبوبیت و جذابیت می شود . 


3- احترام و عزت و بزرگی برای صاحبش می آورد . 


4- هراس را از در میان برده وشجاعت به صاحبش می بخشد . 


5- دفع کننده امواج منفی بوده و متانت بخش می باشد . 


محافظت 

و شارژ یاقوت یاقوت سرخ را یک تا دو توشه در ماه در آب جاری شستشو دهید به این شیوه انرژی منفی از سنگ به آب منتقل می شود و آن گاه در پیش‌روی نور خورشید کمتر از یک ساعت قرار دهید تا انرژی دوباره خویش را توسط نور و روشنایی خورشید بازیابی نماید و شارژ شود . 


تشخیص 

یاقوت اصل از بدل اکثر یاقوت‌های طبیعی دارنده نقص‌های طبیعی، ناخالصی‌هایی در رنگ و یا تداخل سوزن‌های روتیل ، رگه‌های داخلی و یا حباب می‌باشند که جواهر شناسان از این موارد برای شناخت یاقوت‌های طبیعی از انواع تصنعی و بدل آن استفاده می کنند . 


۴ 

سنگ زینتی ارزشمند یاقوت در کنار الماس، زمرد و یاقوت کبود بخشی از چهار سنگ با ارزش محسوب میگردد . 

  • ۹۷/۰۴/۲۳
  • javaherkhas javaherkhas

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی